Реєстрація препаратів

Для компанії «Forsage Plus» реєстрація харчових добавок (БАД) - звична і добре вивчена справа. Наші співробітники добре знають, що реєстрація біологічно активних добавок власного виробництва і реєстрація біологічно активних добавок імпортного виробництва мають кілька відмінностей. А Ви знали про це?

Самостійна реєстрація біологічно активних добавок власного виробництва потребує від Вас складання довіреності, пояснювальної записки, проекту інструкції та технічних умов, документи про реєстрацію підприємства, акт обстеження виробництва санепідемстанцією і т.д. Чи готові Ви зібрати і підготувати всю необхідну інформацію? Швидше за все, це викличе у Вас деякі складності.

Реєстрація дієтичних добавок

В Україні дієтичні добавки відносяться до категорії спеціальних харчових продуктів. Процедура державної реєстрації або, іншими словами, процедура оцінки відповідності продукту вимогам українського та європейського законодавства для них особлива.

Що Ви отримаєте, звернувшись до нас?

  • З питань реєстрації дієтичних добавок і продуктів для спеціальних медичних цілей, ми надаємо безкоштовну консультацію;
  • Аналізуємо наявну документацію відповідно до вимог експертних центрів, при необхідності, вносимо зміни і корегування;
  • Представляємо інтереси Вашої компанії і супроводжуємо протягом усього циклу процесу отримання дозвільної документації, включаючи організацію експертизи, розробку і узгодження маркувань;
  • Ви економите свій час і витрати, а також отримуєте гарантію своєчасного виконання поставлених завдань відповідно до принципів етичних і юридичних норм.

Співпрацюючи з компанією «Форсаж Плюс» Ви отримуєте гарантію законності реєстрації Ваших препаратів!

Наші переваги

Швидка реєстрація

Гарантований результат

Конкурентна ціна

Особливості реєстрації препаратів в Україні

З набуттям чинності нової редакції Закону України «Про основні засади безпеки і якості харчових продуктів» видача санітарно-епідеміологічних висновків на БАД була скасована. Ті висновки, які були видані до набрання чинності нової редакції Закону, мають силу до кінця терміну своєї дії.

Також, вступили в силу і нові правила контролю за безпеку продукції, як для виробників, так і для імпортерів. На вимогу органів ринкового нагляду, митниці, аптечної та роздрібної мережі, і / або споживачів, необхідно надати документи, що підтверджують безпечність продукції. Таким чином, зараз під реєстрацією БАД (дієтичних добавок) розуміють отримання документів, які гарантують їх безпеку. Такими документами є:

  • протоколи лабораторних досліджень БАД за показниками безпеки (мікробіологія, токсикологія, радіологія, пестициди). Цей документ необхідний як для митниці, так і для торгової і аптечної мережі. Термін оформлення становить близько 7-10 днів.
  • експертний висновок про віднесення продукції до категорії БАД (дієтичних добавок). Цей документ включає в себе вищевказаний протокол, текст узгодженої етикетки і детальний опис характеристик продукції, які дозволяють її класифікувати як дієтичну добавку. Такий висновок стане Вашим надійним помічником не тільки при оформленні вантажу на митниці, а й при спірних питаннях з ринковим наглядом і аптечними мережами щодо повноти нанесеного тексту маркування та / або віднесення продукції до категорії БАДів, а не звичайних продуктів харчування або ліків. Термін оформлення висновку становить від 2-х до 3-х тижнів.
  • добровільний сертифікат на БАД - гарантує те, що він відповідає всім встановленим вимогам щодо безпечності продукції в Україні. Ви запитаєте: «Навіщо його оформляти, якщо він добровільний?». Відповідь тут дуже проста: сертифікат відповідності служить ознакою якості продукції, його оформляють для підвищення рівня продажів і для експорту вітчизняної продукції за кордон. Також наявність сертифіката на БАД вітається аптечними мережами і лікарями, які зможуть рекомендувати Ваш продукт пацієнтам. Процес сертифікації (реєстрації) БАД займає від двох днів до трьох тижнів.

Офіційна реєстрація БАД дозволить не тільки вільно ввозити даний продукт на територію нашої країни, а й успішно реалізовувати його в аптеках, або ж спеціалізованих торгових відділах магазинів України.

Реєстрація (легалізація) вітчизняних БАДів вимагає початкової розробки, узгодження та реєстрації Технічних умов (ТУ). Термін їх дії складає п'ять років, після чого його потрібно продовжити. І якщо реєстрація Технічних умов на сьогодні процедура добровільна, то ось узгодження проекту ТУ і отримання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на проект ТУ - процедура обов'язкова і її не скасували.

Перелік документів для реєстрації

Для того, щоб ознайомитись з переліком необхідних документів для реєстрації препаратів, Ви можете завантажити робочий файл.

Завантажити файл